Innehåll
Jag hjälper dig planera, producera och publicera innehåll i digitala kanaler. Det gäller både text och rörligt.
Med ett datadrivet mindset kan jag hjälpa dig med strategi och innehåll som tilltalar dina kunders behov och förväntningar. Jag kan hjälpa dig sätta upp en innehållskalender, planera och publicera aktiviteter så att du kontinuerligt kan kommunicera med dina kunder på digitala plattformar.
Rörligt innehåll
Digitalt innehåll kommer i olika former och bör anpassas efter målgrupp, plattform och för desktop och mobil. Ibland når du bäst ut med budskapet genom text och bild, ibland med rörligt innehåll. Jag kan hjälpa dig producera och redigera videos anpassade för hemsida och sociala kanaler som Facebook, Linkedin, Instagram och Youtube.
Annonsering i sociala medier
Annonsering i sociala kanaler kan vara ett effektivt sätt att nå ut med dina budskap. Via Facebook-annonsering har du möjligheten att skräddarsy riktade kampanjer som når din exakta kundgrupp. Det går också att nå besökare som varit inne på din hemsida eller att skapa en lookalike-målgrupp från en kundlista. Via LinkedIn-annonsering kan du också segmentera på branscher och yrkesroller för att nå ut med ditt innehåll.